معرفی بهترین نمونه آزمون شبیه سازی شده تافل

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/01/14

اگر رویای تحصیل در خارج از کشور را دارید، حتما به فکر شرکت در یک آزمون زبان انگلیسی مانند تافل (TOEFL) افتاده اید. بیش از 35 میلیون نفر در جهان تاکنون این تست را انجام داده اند و بسیاری از آنها با نمونه آزمون تافل TPO آمادگی لازم را کسب کرده اند.
تافل یک آزمون زبان انگلیسی است که گرفتن مدرک آن، برای هر دانشجویی که قصد دارد در دانشگاه های خارجی ثبت نام کند، لازم است. علاوه بر این، می توانید از نمره آزمون خود برای درخواست کار و مهاجرت استفاده کنید.
آزمون استاندارد تافل توسط بیش از 11000 دانشگاه در 130 کشور در سراسر جهان پذیرفته می شود که شامل دانشگاه های ایالات متحده، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند و کانادا می شود. مدرک تافل حتی توسط دانشگاه های اروپایی مانند فرانسه و آلمان نیز پذیرفته می شود.
این آزمون، چهار بخش دارد: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن. پس اگر می خواهید با نمونه سوالات آزمون تافل تمرین کنید حتما باید در آزمون آزمایشی شرکت کنید که این ۴ مهارت را شامل شود.
تافل توسط یک سازمان  خصوصی به نام خدمات تست آموزشی (ETS) طراحی و اداره می شود. ETS نمره رسمی شما را مستقیماً به دانشگاه ارسال می کند که دو سال اعتبار دارد.

نکاتی که قبل از شرکت در تافل باید بدانید

قبل از شرکت در آزمون، شرایط زبان را در دانشگاهی که می خواهید در آن ثبت نام کنید بررسی کنید.
می توانید این آزمون را در خانه یا در مرکز آزمون نزدیک خود انجام دهید. مطمئن شوید که حداقل هفت روز قبل از تاریخ آزمون، ثبت نام کرده اید. هنگام ثبت نام باید هزینه آن را پرداخت کنید.
هزینه شرکت در تافل 180 دلار و تغییر تاریخ آزمون 60 دلار است.
اگر می خواهید انصراف دهید، حداقل سه روز قبل از امتحان، این کار را انجام دهید تا بازپرداخت دریافت کنید.

نمونه آزمون های آنلاین تافل تمرینی برای بهبود مهارت زبان انگلیسی شما

دانشجویانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می توانند بسیاری از فرصت های تحصیلی و َشغلی را به روی خود باز کنند. اگر می‌خواهید قبل از روز آزمون واقعی هر یک از مهارت‌های زبان خود را تقویت کنید، با این نمونه آزمون‌های آزمایشی تافل تمرین کنید.

•    ETS TOEFL iBT
•    Test-Guide
•    BestMyTest
•    4Tests
•    Magoosh
•    Kaplan Test Prep
•    Union Test Prep
•    Graduates Hotline

شرکت در آزمون های عملی تافل یک راه عالی برای کسب آمادگی قبل از شرکت در آزمون تافل است. نمونه آزمون تافل TPO که بر اساس سوالات و پاسخ های واقعی که در آزمون رسمی خواهید دید، در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته در دسترس شما است، بهترین نمونه سوالاتی هستند که می توانید با آنها تمرین کنید.
شرکت در آزمون‌های عملی به شما کمک می‌کند تا آنچه را که قبلاً می‌دانستید و نقاط ضعفی را که باید روی آن کار کنید، شناسایی کنید. ما همچنین فهرستی از سایر نمونه آزمون های رایگان تافل را برای کمک به شما  قرار داده ایم.

نمونه آزمون تافل رایگان

ریدینگTOEFL 

TOEFL Reading Practice Test 1
TOEFL Reading Practice Test 2
TOEFL Reading Practice Test 3
TOEFL Reading Practice Test 4
TOEFL Reading Practice Test 5
TOEFL Reading Practice Test 6

ساختار تافل TOEFL STRUCTURE

TOEFL Structure Practice Test 1
TOEFL Structure Practice Test 2
TOEFL Structure Practice Test 3
TOEFL Structure Practice Test 4

تست های تمرینی دیگر

English Grammar Practice Tests

چگونه برای گرفتن نمره بالای تافل، مطالعه و برنامه ریزی کنیم؟

وقتی نوبت به مطالعه برای کسب نمره بالا در تافل می رسد، هر داوطلبی نیازها، جدول زمانی و عادات مطالعه متفاوتی دارد. همانطور که گفته شد، منابع بسیار خوبی برای آمادگی تافل وجود دارد که به شما کمک می کند برای مطالعه خود برنامه ریزی کنید. اگر به دنبال راه هایی برای آماده شدن برای تافل هستید، برخی از منابع زیر را بررسی کنید:

منابع رسمی و نمونه آزمون تافل واقعی

یکی از بهترین راه‌های آمادگی برای آزمون TOEFL، تمرین با نمونه سوالات واقعی آزمون است. برای تافل، این به معنای شرکت در نمونه آزمون های TPO است که توسط ETS ارائه می شود. 
در ادامه، چند لینک مفید نیز ارائه شده که نمونه آزمون های ارائه شده توسط ETS در آن وجود دارد:

•    TOEFL Test Prep Planner
•    TOEFL Official App
•    TOEFL Bulletin

نمونه آزمون های رایگان تافل با پاسخ

از تست های تمرینی TPO تافل نسخه ۷۳تایی که همراه با پاسخ برای کمک به آمادگی شما در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته قرار گرفته اند، می توانید به عنوان نمونه آزمون های رایگان تافل با پاسخ استفاده کنید. تست های تمرینی تافل به شما کمک می کند تا قبل از شرکت در آزمون بیشتر با ساختار و سوالات آن آشنا شوید. همچنین متوجه خواهید شد که چه موضوعاتی را می دانید و چه موضوعاتی را نمی دانید.

رئوس مطالب آزمون تافل TPO

نیازی به گفتن نیست که راه های زیادی برای آماده شدن برای تافل وجود دارد، اما بسیار مهم است که بدانید در روز آزمون چه انتظاری باید داشته باشید. علاوه بر تمرین با انواع نمونه سوالات آزمون تافل، باید بدانید که تافل چگونه برگزار می شود، زمان اختصاص داده شده خود و همه بایدها و نبایدها برای روز آزمون را بررسی کنید.
از نظر فنی دو شکل مختلف تافل وجود دارد: تافل iBT و تافل PBT. آزمون دومی یک آزمون کاغذی است که عمدتاً کنار گذاشته شده است، اگرچه هنوز در بسیاری از مراکز تست ETS ارائه می شود. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق داوطلبین در نهایت در آزمون تافل iBT شرکت می‌کنند که به‌صورت آنلاین از طریق مراکز آزمون برگزار می‌شود.
اگرچه هر نسخه از تافل در قالب متفاوتی برگزار می شود، هر دو آزمون تا حد زیادی یکسان هستند. 
تافل اینترنتی و درنتیجه آزمون های TPO که نمونه سوالات واقعی هستند از 4 بخش مجزا تشکیل شده اند: Reading، Listening، Speaking و Writing. بیایید نگاهی دقیق تر به هر بخش بیندازیم تا ساختار آزمون را بهتر درک کنیم.

بخش خواندن reading نمونه آزمون تافل

مانند هر آزمونی که توانایی‌های زبانی شما را آزمایش می‌کند، تافل شامل یک بخش ریدینگ برای تجزیه و تحلیل توانایی‌های درک مطلب شما است. این بخش شامل بخش هایی از مطالب خواندنی از منابع و موضوعات بسیار متنوعی است که از ادبیات گرفته تا علوم مختلف را شامل می شود. پس از هر قسمت، باید به سوالات پاسخ دهید تا مطمئن شوید که مطالب خوانده شده را درک کرده اید.

زمان اختصاص داده شده: 60-80 دقیقه
تعداد سوالات: 36-56
نوع سوالات: چند گزینه ای

بخش شنیدن listening نمونه آزمون تافل

بخش لیسنینگ اغلب به عنوان یکی از چالش برانگیزترین بخش های تافل در نظر گرفته می شود. درک شنیداری به ویژه در زبان دوم دشوار است و این بخش شامل 4-6 سخنرانی و 2-3 مکالمه است که بعد از هر کدام سوالات درک مطلب مطرح می شود. این مطالب عموماً موضوعات آکادمیک را پوشش می دهد، از هنر گرفته تا علوم زیستی.
زمان اختصاص داده شده: 60-90 دقیقه
تعداد سوالات: 34-51
نوع سوالات: چند گزینه ای

بخش صحبت كردن speaking نمونه آزمون تافل

در بخش اسپیکینگ، داوطلبین باید به سوالات پاسخ دهند، در مورد موضوعی از پیش تعیین شده صحبت کنند و متونی را با صدای بلند بخوانند. این بخش توانایی شما را برای برقراری ارتباط موثر در موضوعات مختلف تحصیلی آزمایش می کند. اگرچه مطمئناً بخش چالش برانگیزی است، اما از نظر تخصیص زمان نیز کوتاه ترین بخش است.
زمان اختصاص داده شده: 20 دقیقه
تعداد وظایف: 6
نوع سوالات: گفتاری

بخش نوشتن writing نمونه آزمون تافل

بخش رایتینگ، توانایی شما را در استفاده صحیح از دستور زبان، واژگان و ساختار نوشتاری آزمایش می کند. علاوه بر این، شما باید یک استدلال منسجم در دو مقاله مجزا بسازید. یک مقاله بر اساس یک قطعه خواندن است، در حالی که دیگری بر اساس یک دستور نوشتن است. بخش اسپیکینگ و رایتینگ تنها مواردی هستند که شامل سوالات چند گزینه ای نمی شوند.
زمان اختصاص داده شده: 50 دقیقه
تعداد وظایف: 2
نوع سوال: انشا

 

معرفی بهترین نمونه آزمون شبیه سازی شده تافل

بررسی اجمالی تافل

تافل یا آزمون زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی، یک امتحان بسیار مهم برای افراد غیر بومی است. برای ورود به بسیاری از دانشگاه ها در یک کشور انگلیسی زبان، دانشجویان باید تافل را بگذرانند و نمره خوبی در آن بگیرند. این آزمون استاندارد در تمام دانشگاه ها اجباری نیست، اما اکثر دانشگاه های بزرگ آن را پذیرفته اند و حتی برای پذیرش در آناهها، داشتن مدرک تافل، الزامی ست.
از سال 1964، ETS ، تافل را طراحی و اجرا می کند. ETS یک سازمان غیر انتفاعی خصوصی است که نمرات و گزارش های رسمی را مستقیماً از طرف هر دانشجو به دانشگاه ها ارسال می کند. تافل یکی از دو آزمون اصلی مهارت زبان انگلیسی (همراه با آیلتس) است که به طور گسترده در سراسر جهان پذیرفته شده است.

ثبت نام تافل

تافل در تاریخ های خاصی در طول سال برگزار می شود. معمولا، بیش از 50 تاریخ وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید، بنابراین یافتن یک روز آزمون که مطابق با برنامه شما باشد، بسیار آسان است. علاوه بر این، ETS سه راه برای ثبت نام در اختیار شما قرار می دهد: آنلاین، تلفنی یا پستی. می توانید در مقاله راهنمای ثبت نام در تافل در مورد فرآیند ثبت نام و هزینه ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

در طول تافل چه اتفاقی می افتد؟

آزمون های تافل باید در یک مرکز آزمون مجاز ETS انجام شود. به طور کلی، باید انتظار داشته باشید که در روز آزمون بین 4 تا 5 ساعت در مرکز آزمون سپری کنید. باید سعی کنید حداقل 30 دقیقه قبل از زمان آزمون در محل حضور یابید، و شناسه خود را به مدیر آزمون نشان دهید. 
قبل از استراحت 10 دقیقه ای بین 120 تا 170 دقیقه در دو بخش اول (خواندن و گوش دادن) وقت می گذارید. زمان و تعداد سوالات در نظر گرفته شده برای دو بخش اول متفاوت است، زیرا برخی از سوالات آزمایشی هستند و در نمره نهایی شما به حساب نمی آیند. تعداد سوالات آزمایشی برای هر آزمون متفاوت است.
پس از 10 دقیقه استراحت، به دو بخش پایانی (گفتار و نوشتن) خواهید رفت. شما مجاز به یادداشت برداری در طول آزمون هستید، اما نمی توانید با شخص دیگری صحبت کنید. مانند اکثر آزمون های استاندارد، در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکل، باید به مدیر آزمون اطلاع دهید.
با شرکت در نمونه آزمون تافل TPO به طور کامل با این ساختار آشنا می شوید.

چه کسانی واجد شرایط شرکت در تافل هستند؟

ETS از همه داوطلبین می‌خواهد که برای ثبت نام و شرکت در تافل، یک پاسپورت معتبر نشان دهند. شما می توانید در مورد الزامات دقیق برای شرکت در این آزمون به سایت ای تی اس مراجعه کنید. به طور کلی، تا زمانی که بتوانید پاسپورت منقضی نشده و صادر شده توسط دولت همراه با تصویر را ارائه دهید، واجد شرایط شرکت در تافل هستید. برای داوطلبین زیر 18 سال توصیه می شود که در روز آزمون والدین یا قیم خود را همراه داشته باشند. اگر 15 سال یا کمتر دارید، هم شما و هم والدین/قامتان باید کارت شناسایی معتبر در مرکز آزمون ارائه دهید.

نمرات تافل چگونه محاسبه می شوند؟

در هر بخش از تافل،  به صورت جداگانه از 30 نمره می گیرد. سپس، نمرات برای اعلام نمره نهایی از 120 جمع می شود. در سطح بین المللی، میانگین نمره تافل 82 است. اکثر دانشگاه ها حداقل نمره قابل قبولی را تعیین می کنند که برای هر کدام متفاوت است. حداقل نمرات قابل قبول برای متقاضیان مقطع کارشناسی ارشد به طور قابل توجهی بالاتر است. اگرچه نمره هدف شما تا حد زیادی به نوع دانشگاهی که می خواهید در آن شرکت کنید بستگی دارد، نمره 94 یا بالاتر شما را در بین 25 درصد برتر همه شرکت کنندگان در آزمون قرار می دهد.

نمونه آزمون تافل TPO چیست؟

ETS، شرکت برگزار کننده تافل، چند منبع مختلف از مطالب رسمی تافل را برای تمرین ارائه می دهد. یکی از این منابع TPO است که مخفف "TOEFL Practice Online" می باشد. آزمون‌های TPO مجموعه‌ای از تافل‌های تمرینی کامل هستند که در سال‌های گذشته به عنوان نمونه آزمون‌ واقعی تافل توسط داوطلبین استفاده شده اند. در حال حاضر نسخه ۷۳ تایی آنها در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته موجود است که می توانید در آنها شرکت کنید.
هر سال چهار مورد جدید از آن این نمونه آزمون های تافل در وب سایت ETS قرار می گیرد که البته شرکت در آنها رایگان نیست.

شرکت در نمونه آزمون تافل تی پی او چقدر هزینه دارد؟

شرکت در نمونه آزمون تی پی او در سایت ETS به ازای هر تست،  45 دلار آمریکا هزینه دارد که مبلغ زیادی برای یک آزمون است. اما نیازی نیست نگران باشید، تست های TPO را می توانید به صورت رایگان در سایت ما مشاهده کنید. بنابراین شما می توانید از این نمونه آزمون های رسمی TPO برای تمرین کردن استفاده کنید.

چرا در نمونه آزمون تی پی او تافل شرکت کنیم؟

تست های TPO برای شبیه سازی تجربه اس که در روز آزمون خواهید داشت، ایده ال است. اگر قبلاً تافل را مطالعه کرده‌اید و با انواع سؤالات و بهترین راه‌های پاسخ به آنها، آشنا شدید و می خواهید استقامت، زمان‌بندی و آرامش خود تمرکز کنید، شرکت در آزمونهایتی پی او را به شما توصیه می کنم. حفظ آرامش و سرعت در طول آزمون واقعی بسیار مهم است، زیرا زمان‌بندی می تواند برای برخی از داوطلبین مشکل ایجاد کند.
برای تمرین شرایط آزمون واقعی، قطعاً باید آزمون دادن با کامپیوتر یا لپ تاپ را تمرین کنید و بهترین روش شر کت در آزمون های ماک  TPO است. 

کدام بهتر است: نمونه آزمون تافل زمان بندی شده یا بدون زمان

وقتی در آزمون TPO سایت ما شرکت می کنید، این گزینه‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید آزمون خود را به صورت زمانبندی شده، در شرایط استاندارد روز آزمون انجام دهید یا آزمون خود را بدون زمان انجام دهید. اگر گزینه دوم را انتخاب کنید، می توانید ویژگی های اضافی مورد نظر خود را نیز در طول تست خود انتخاب کنید. این ویژگی‌ها در تافل رسمی و واقعی در دسترس نیستند - آنها برای افرادی هستند که در حین تمرین کمک بیشتری می‌خواهند. البته، تست واقعی نیز زمان بندی شده است، بنابراین نسخه بدون زمان مشابه یک تجربه واقعی نیست.
اگر تازه در حال یادگیری استراتژی تافل و تجزیه و تحلیل آزمون هستید، همه ویژگی‌های اضافی در بخش «بدون زمان» ممکن است به شما کمک کند. اما اگر می خواهید یک آزمون واقعی و کامل تافل را تجربه کنید، حالت زمانبندی شده را انتخاب کنید. 
 در حالت بدون زمان بندی، دیدن پاسخ هر سوال در هر زمانی امکان پذیر است و می توانید هر زمان که خواستید تست را متوقف کنید، اما در آزمون واقعی این گزینه ها را نخواهید داشت.

گزارش نمره نمونه آزمون تافل

با شرکت در آزمون آزمایشی تی پی او تافل در سایت آکادمی آنلاین زبان شایسته، نمرات ریدینگ و اسپیکینگ دقیق‌ترین نمره‌هایی هستند که بلافاصله پس از اتمام آزمون آنها را می بینید، مخصوصاً اگر در آزمون زمان‌بندی‌شده شرکت کنید. اما برای بخش صحبت کردن و نوشتن می توانید درخواست ارسال کنید تا پاسخ های شما توسط اساتید برجسته ما و همچنین نرم‌افزارهای ای ریتر یا اسپیک ریتر معتبر بررسی شده و نتایج آن در حساب کاربریتان گزارش شود.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!