جواب های تی پی او آنلاین چطور تصحیح می شود

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/02/12

تی پی او آنلاین مانند آزمون تافل واقعی به چهار بخش ریدینگ، لیسینینگ، اسپیکینگ و رایتینگ تقسیم می شود که برای هر کدام داوطلبان می بایست امتیازی بین 0 تا 30 بگیرند – بنابراین نمره کلی تافل از 0 تا 120 محاسبه می شود. 
شرکت در آزمون تافل به تنهایی سخت و کسب یک نمره بالا سختی دیگری است. اغلب، توصیه مشاوران از همان ابتدا که شرکت کننده ای تصمیم برای ثبت نام در تافل میگیرد این است که با انتخاب یک وب سایت برگزار کننده تی پی او تافل آنلاین، آزمون دادن را شروع کند تا بتواند به نمره هدف خود دست یابد. همانطور که ارزیابی کلی برای اینکه چطور نمره تافل خود را تفسیر کنید، وجود دارد اما تا کنون از خود پرسیده اید که چگونه جواب های تی پی او آنلاین تافل شما محاسبه می شود؟ 

سیستم نمره دهی وب سایت های برگزار کننده تی پی او آنلاین چگونه است؟

مدرک آزمون تافل در 9000 دانشگاه، دانشکده و موسسه قابل قبول است، به همین دلیل داوطلبان آزمون تافل برای کسب یک نمره بالا به شرکت در آزمون های تی پی او آنلاین می پردازند. خوشبختانه، تاکنون بیش از 130 وب سایت برگزار کننده تی پی او تافل راه اندازی شده که داوطلبان سراسر دنیا می توانند برای افزایش مهارت های خود در این آزمون ها شرکت نمایند. 
اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته یکی از بهترین برنامه های برگزار کننده آزمون Tpo Toefl آنلاین است که طراحان این نرم افزار برای کسانی که در آزمون هایشان شرکت می کنند، بهترین سیستم نمره دهی را به وجود آورده اند. زمانی که آزمون تی پی او تافل یک داوطلب به پایان می رسد – زمان تصحیح شدن جواب ها می رسد. پاسخ بخش های ریدینگ و لیسینینگ بالافاصله پس از به پایان رسیدن زمان آزمون توسط نرم افزار تصحیح می شود، اما داوطلبان می بایست برای بررسی پاسخ بخش های رایتینگ و اسپیکینگ خود برای ناظران اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته درخواست نامه ای ارسال نمایند تا جواب های دو بخش آزمون شان توسط اساتید برتری که خود یکی از مصححان تافل واقعی بوده اند، بررسی و سپس جواب نهایی از طریق حساب کاربری داوطلب برای او فرستاده شود.

جواب های تی پی او آنلاین چطور تصحیح می شود

تمام آزمون های تی پی او Toefl آنلاین اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته تا 97 درصد مشابه تافل واقعی است، بنابراین داوطلبانی که در آزمون های این اپلیکیشن شرکت می کنند، تقریبا تجربه ی بالایی در تافل بدست می آورند.

نمره خام و نمره کل تی پی او آنلاین تافل

اگر قبلا در آزمون تافل شرکت کرده باشید یا مقاله های مختلفی راجب آن خوانده باشید، می دانید که هر بخش تافل واقعی فقط از 30 سوال تشکیل نشده است. پس چرا سیستم نمره دهی هر بخش از 30 نمره است؟ آزمون های تافل همگی از نمره خام و نمره کل تشکیل شده اند – بنابراین سیستم نمره دهی تمام وب سایت های برگزار کننده تی پی او آنلاین نیز مشابه تافل واقعی است. 

نمره خام

همانطور که قبلتر گفتین، سیستم نمره دهی ( خام و کل) آزمون Tpo Toefl نیز مانند تافل واقعی محاسبه می شود. جمع نمراتی که داوطلبان در هر بخش آزمون تی پی او بدست می آورند به " نمره خام " معروف است. بنابراین، اگر داوطلبی به 31 سوال از 34 سوال بخش لیسینینگ پاسخ داده باشد، نمره خام او 31 می شود ( برای هر سوال یک نمره که بعدتر راجب آن بیشتر توضیح می دهیم). هرچند، امتیاز 31 در کارنامه شما نمایش داده نمی شود، زیرا نمره کل هر بخش آزمون تافل واقعی بین 0 تا 30 ثبت می شود.

تبدیل نمره خام به نمره کل

نمره خام به تنهایی معنایی ندارد، زیرا نمره خام فقط تعداد کل سوالاتی است که یک داوطلب در آزمون خود به آن پاسخ می دهد. همه نمراتی که شما در کارنامه نهایی تافل خود مشاهده می کنید " نمره کل " نام دارد. موسسه برگزار کننده تافل ETS سیستم نمره دهی محرمانه ای دارد و همین باعث شده تا هیچ قانون ثابتی برای تبدیل نمره خام به نمره کل اعلام نشود، بنابراین هر وب سایتی برای نمره کل داوطلبان با توجه به تعداد سوالات هر قسمت آزمون tpo سیستم نمره دهی متفاوتی دارد.
سیستم نمره دهی " نمره کل " داوطلبان با توجه به سختی و آسانی سطح سوالات هر آزمون تی پی او متفاوت است، این به این معناست که اگر یک آزمون ساده تر باشد، داوطلبان می توانند به سوالات بیشتری به درستی پاسخ دهند. اما با شرکت در آزمون های بیشتر، تی پی او تافل آنلاینی که داوطلبان با آن مواجه شوند، ممکن است کمی پیچیده تر و چالش سخت تری برای ارزیابی مهارت های داوطلبان باشند. به علاوه، مقاله " درصد نمره تافل : آن ها برای شما چه معنایی دارند؟ " به شما کمک می کند تا مرور کلی بر درصد نمره های مختلف آزمون تافل واقعی بیاندازید و تصمیم ثابتی برای نمره هدفی که شمارا در دانشگاه مورد علاقیتان ثبت نام می کند، بگیرید.

تصحیح شدن جواب های تی پی او آنلاین داوطلبان چه کمکی به آنها می کند؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا تصحیح شدن جواب های آزمون تی پی او آنلاین تافل مهم است؟ مهم ترین دلیل این است که نمره کلی که از تصحیح شدن پاسخ هایتان به شما داده می شود، باعث می شود تا راجب عملکرد حال حاضر خود اطلاعات دقیق تری کسب کنید و با شناختن نقاط ضعف و نقاط قویتتان آنهارا تقویت و بهبود بخشید. 
مقایسه نمره کل هر آزمون tpo toefl که شرکت کرده اید با سایر نمراتتان خیلی مفید تر از آن است که مثلا فقط از نمره خام بخش لیسینینگ خود مطلع شوید و تنها برای افزایش توانایی های لیسینینگ خود تلاش کنید! اگر فقط به نمرات خام خود وابسته باشید، ممکن است به اندازه کافی به پیدا کردن نقاط ضعف خود علاقه مند نباشید، زیرا درصد اشتباه بودن نمرات خام بسیار بالاست!
خوشبختانه، وب سایت های برگزار کننده تی پی او toefl آنلاین به خصوص اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته پاسخ سوالات آزمون های خود را پس از اتمام آزمون برای داوطلبان ارسال می کنند و آنها می توانند با مراجعه به فایل پاسخ نامه اشتباهات خود را تحلیل و بررسی نمایند. 
•    مقاله " تصحیح رایتینگ و اسپیکینگ آزمون آزمایشی تافل در آکادمی زبان شایسته " را بخوانید.

 

جواب های تی پی او آنلاین چطور تصحیح می شود

معرفی بهترین وب سایت های برگزار کننده تی پی او آنلاین با سیستم نمره دهی قوی!

اگر به دنبال وب سایت های برگزار کننده تی پی او آنلاین با سیستم نمره دهی قوی هستید، این قسمت را با دقت مطالعه کنید. تمام وب سایت های زیر آزمون های تی پی او شبیه سازی شده toefl را ارائه می دهند که این بدان معنی است که می توانید مطمئن باشید که سوالات آنها مثال دقیقی از چیزی است که در روز آزمون خواهید دید.

آزمون تی پی او Toefl Practice Online

آزمون های TPO وب سایت Toefl Practice Online ارزان نیستند، اما مشابه ترین آزمون های تی پی او را به تافل واقعی دارند. آزمون های تی پی او این وب سایت همان آزمون های تافل قبل هستند که اکنون برای کمک به افزایش مهارت داوطلبان در هر چهار بخش ریدینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و لیسینینگ ارائه شده اند. فرمت، تعداد و زمان آزمون های این وب سایت کاملا مشابه تافل واقعی است که پاسخ داوطلبان به طور خودکار پس از زمان مشخص شده اعلام می شود. برخلاف کم هزینه تر بودن آزمون های اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته، داوطلبان می بایست برای خرید هر یک عدد آزمون تی پی او این وب سایت مبلغ 45.95 دلار واریز نمایند - داوطلبان ایرانی برای واریز این هزینه به فیلترشکن نیاز دارند. از آنجایی که برای داوطلبان کشور ما واریز کردن و شرکت در آزمون های آنلاین تی پی او این وب سایت دشوار است، آنها می توانند با مراجعه به وب سایت آکادمی زبان شایسته و پرداخت هزینه بسیار کم به آزمون تی پی او تافل نسخه 74 تایی دسترسی و آزمون خود را در دو حالت زمان دار و بدون زمان انجام دهند، همچنین این وب سایت خیلی سریع نمره کل آزمون شمارا در حساب کاربریتان قرار می دهد تا بتوانید پاسخ های اشتباهتان را تحلیل کنید.

آزمون تی پی او Toefl IBT Sampler

Toefl IBT Sampler یک برنامه رایگان است که داوطلبان می توانند برای شرکت در آزمون های تی پی او معتبر آنرا دانلود و به عنوان بهترین منبع تمرینی از آن استفاده نمایند. پکیج آزمون های تی پی او این وب سایت شامل:
•    سه آزمون ریدینگ ( کاملا شبیه سازی شده با تافل واقعی)
•    دو آزمون لیسینینگ ( مشابه 3/1 سوالات تافل واقعی)
•    سه آزمون اسپیکینگ ( مشابه 2/1 سوالات تافل واقعی)
•    دو آزمون رایتینگ ( کاملا شبیه سازی شده با تافل واقعی)
تمامی آزمون های تی پی او toefl این وب سایت شامل پاسخ و بخش تحلیل سوالات هستند. تنها ایرادی که راجب این وب سایت وجود دارد این است که داوطلبان فقط می توانند با ویندوز به آن دسترسی یابند. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت هایی است که آزمون های آن مشابه آزمون تافل واقعی است، بنابراین می توانید با اطمینان کامل به خرید آزمون های آن بپردازید. همچنین، سیستم نمره دهی این وب سایت یکی از بهترین و قدرتمند ترین هاست و پس از پایان هر آزمون به طور خودکار برای داوطلبان ارسال می شود.

آزمون تی پی او Toefl IBT Course

این وب سایت دارای چندین نمونه آزمون TPO آنلاین معتبر است که داوطلبان می توانند بصورت کاملا رایگان به آنها پاسخ دهند. اما برای دسترسی به خدمات نمره دهی، آزمون های شبیه سازی شده تافل و غیره باید مبلغ مشخصی را واریز نمایید! داوطلبان می توانند دو آزمون تی پی او مشابه تافل واقعی را با قیمت 10 دلار خریداری و به آنها پاسخ دهند. آزمون های این وب سایت کیفیت خوبی دارند و از نظر محتوا و سطح سختی مشابه تافل واقعی هستند. درآخر باید اضافه کرد که جواب هر آزمون تی پی او TOEFL فورا پس از اتمام زمان آزمون تصحیح می شوند و داوطلبان می توانند بعد از آن پاسخ های خود را تحلیل نمایند.

آزمون تی پی او Magoosh

Magoosh یک وب سایت آنلاین رایگان برای برگزاری آزمون های معتبر تی پی او است که داوطلبان می توانند برای ارزیابی مهارت های خود به آن مراجعه نمایند. کیفیت آزمون های این وب سایت نسبتا بالاست و سیستم نمره دهی خوبی برای تصحیح جواب آزمون های داوطلبان در این وب سایت وجود دارد. همچنین داوطلبان برای درک بهتر پاسخ اشتباهاتشان می توانند از پاسخ نامه ای که پس از اتمام آزمون برای آنها در دسترس قرار میگیرد، استفاده نمایند.

دانلود تی پی او های تافل نسخه 74 تایی

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز:  N3K6-TPP9-555T

2.لینک مدیا فایر ویندوز32 
رمز: N3K6-TPP9-555T

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک
رمز: R72X-2LSY-7GEW

4. لینک‌ دانلود tpo نسخه ۷۴تایی و اپدیت ۷۳ به ۷۴ تایی

جمع بندی

بسیاری از وب سایت های برگزار کننده تی پی او آنلاین روش اشتباهی برای نمره دهی استفاده می کنند و به همین دلیل توصیه ما این است که حتما برای شرکت در آزمون های toefl tpo به سراغ وب سایت های معتبر بروید.
بررسی نمره ای که شما پس از به پایان رساندن آزمون تی پی او خود دریافت می کنید، اهمیت زیادی دارد زیرا به شما کمک می کند تا با نقاط ضعف خود در موضوعات مختلف آشنا و برای بهبود آنها تلاش کنید تا بتوانید آزمون تافل واقعی خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.
با شرکت در آزمون های ماک آنلاین در سایت ما می توانید نمرات تمامی بخش های آزمون را به طور مجزا در حساب کاربری خود ببینید و براساس اشکالاتی که در پاسخگویی داشته اید، تمرینات قدم به قدم انجام دهید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!