چطور با دانلود و تمرین نمونه سوالات toefl tpo 1 54 نمره تافل بالای 110 بیاوریم؟

زمان مطالعه : 15 دقیقه | منتشر شده در: 1401/02/28

برای دانشجویان بین‌المللی که می‌خواهند در یک دانشگاه خارجی تحصیلات خود را ادامه دهند، گرفتن بالاترین نمره ممکن در تافل بسیار مهم است. اگر بدانید در روز آزمون تافل باید انتظار پاسخگویی به چه نوع سوالاتی را داشته باشید مطمئنا نتیجه بهتری کسب خواهید کرد. دانلود نمونه سوالات واقعی toefl tpo 1 54 به شما کمک می کند که با ساختار آزمون، نحوه برگزاری آن و نوع سوالاتی که مطرح می شود به طور کامل آشنا شوید و بالاترین نمره را بگیرید.

بالاترین نمره قبول تافل چقدر است؟

در حقیقت، بالاترین نمره قبولی تافل هر نمره ای است که به اندازه کافی بالا باشد تا شما را به دانشگاه هایی که می خواهید در آن تحصیل کنید، برساند. بنابراین، نمره ای که برای قبولی در تافل نیاز دارید بسته به دانشگاهی که درخواست پدیرش آن را می دهید متفاوت است.
در این راهنما، توضیح می‌دهیم که برای گرفتن بالاترین نمره تافل چه نکاتی را رعایت کنید و چطور از دانلود toefl tpo 1 54 برای افزایش نمره تافل و کسب نمره بالای ۱۱۰ کمک بگیرید.

ایا برای قبولی در تافل حتما باید نمره بالای ۱۱۰ بیاوریم؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ محدودیت نمره ای برای قبولی یا رد شدن در ازمون تافل وجود ندارد. اکثر نمراتی که به دست می آورید بسته به اهداف شما می تواند نمره قبولی یا رد شدن در نظر گرفته شود. (اما به طور کلی می توان گفت "بالاترین نمرات" تافل حدود ۱۰۰ به بالا هستند و کمترین نمرات تافل که اغلب منجر به عدم پذیرش شما در اکثر دانشگاه های مععتبر می شوند، پایین تر از ۷۰ است زیرا برای پذیرش در اکثر دانشگاه ها حداقل به نمرات بالاتر از 70 نیاز دارند. بنابراین، هر نمره ای کمتر از 70 را می توان به طور کلی یک نمره مردود در نظر گرفت.
در نهایت، نمره قبولی تافل هر نمره ای است که حداقل نمره مورد نیاز را برای همه دانشگاه هایی که برای آنها درخواست می دهید برآورده کند. به همین ترتیب، نمره مردودی هر نمره ای است که حداقل نمره مورد نیاز دانشگاه های مورد نظر شما را برآورده نمی کند.
به عنوان مثال، فرض کنید من برای دانشگاه کلمبیا درخواست می دهم. کلمبیا برای پذیرش در مقطع کارشناسی به نمره TOEFL iBT 100 نیاز دارد. بنابراین، هر نمره تافلی زیر 100 برای من یک نمره مردود است زیرا نمی توانم با چنین نمره ای وارد دانشگاه کلمبیا شوم. از طرف دیگر، هر نمره 100 یا بالاتری برای من یک نمره قبولی است زیرا حداقل شرایط لازم برای ورود به دانشگاه کلمبیا را دارد.
اما اگر برای بیش از یک دانشگاه درخواست دهید چطور؟ در این شرایط، باید حداقل نمره تافل را نمره ای در نظر بگیرید که الزامات همه دانشگاه های شما را برآورده کند و نه فقط یکی از آنها را که این نمره هدف تافل شما خواهد بود.
به هر حال، برای اینکه بتوانید نمره هدف خود را در آزمون تافل کسب کنید، باید با دانلود toefl tpo 1 54 شروع به تمرین آنلاین  و رتبه بندی خود در بخش های Speaking و Writing ، reading و listening کنید.
اگر پشتکار کافی داشته باشید، می توانید با مطالعه نتایج آزمون های tpo و تمرکز روی نقاط ضعف تان، نمره تافل بالاتر از ۱۱۰ کسب کنید. حتی اگر نگران هستید که به نمره هدف خود نرسید د در تلاش برای بهبود نمره خود می باشید، دانلود toefl tpo 1 54و شرکت در ازمون های آزمایشی شبیه سازی شده تافل با نمونه سوالات واقعی،  موثرترین روش برای کسب نمره بالا در این آزمون است.

چطور با دانلود toefl tpo 1 54  و تمرین نمونه سوالات آن، به نمره هدف تافل برسیم؟

همانطور که گفتیم، نمره هدف تافل تضمین می کند که تمام الزامات حداقل نمره مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه های مورد نظرتان را برآورده می کند و بنابراین احتمالاً شما را در تمام دانشگاه هایی که برای آنها درخواست می دهید پذیرفته می شوید. در ادامه، ما مراحل مورد نیاز برای کسب نمره قبولی در تافل را مطرح کرده و برای کسب نمره تافل بالاتر از ۱۱۰ شما را راهنمایی می کنیم.

مرحله 1: قبل از دانلود ازمون های  toefl tpo 1 54  برای مشخص کردن نمره هدف خود، یک جدول بسازید

برای رسیدن به نمره هدف خود باید در چندین ازمون toefl tpo 1 54 شرکت کنید. اما برای سازماندهی اطلاعات نمره تافلی که در هر آزمون کسب می کنید، جدولی حاوی نمره تافل هدف تمام دانشگاه هایی که برای آنها درخواست می دهید تهیه کنید. 
جدول شما می تواند شبیه جدول زیر باشد:

داتشگاه

ایا مدرک تافل نیاز دار

حداقل نمره تافل برای پذیرش

چقدر است؟

یادداشت

Columbia

     

NYU

     

Penn State

     

Northeastern

     


مرحله 2: اطلاعات نمره تافل هر دانشگاه را پیدا کرده و در جدول وارد کنید

در مرحله بعد، باید به دنبال اطلاعات نمره تافل برای هر یک از دانشگاه های خود باشید. وارد گوگل شوید و «[School Name] TOEFL minimum score» یا «[School Name] condition TOEFL» را جستجو کنید.
سعی کنید لینک هایی به وب سایت رسمی دانشگاه پیدا کنید. صفحاتی که به احتمال زیاد اطلاعات نمره تافل را در آنها پیدا خواهید کرد، صفحات موارک مورد نیاز، صفحات الزامات پذیرش و صفحات سوالات متداول هستند. همچنین می توانید از ctrl + F برای جستجوی کلمات کلیدی مانند "TOEFL"، "English" و "Proficiency" استفاده کنید.
بیایید به مثال بالا برگردیم. در حین تحقیق، متوجه شدم که کلمبیا و دانشگاه نیویورک هر دو نمرات تافل iBT حداقل 100 را می خواهند. در عین حال، ایالت پن به حداقل نمره 80  و نورت ایسترن به 92 نیاز دارد.
بنابراین، جدول با اطلاعات نمره تافل دانشگاه ها تکمیل می شود:

School

TOEFL Required?

Minimum TOEFL Requirement

Notes

Columbia

بله

100

 

NYU

بله

100 به بالا شانس بیشتری دارند

حداقلی ذکر نشده

Penn State

بله

80

 

Northeastern

بله

92

 


مرحله 3: نمره هدف خود را تعیین کرده و toefl tpo 1 54 را دانلود کنید

اکنون بالاترین نمره تافل را در جدول خود پیدا کنید. این نمره هدف تافل شما خواهد بود، یعنی نمره قبولی در تافل برای شخص شما. این نمره ای است که به شما بیشترین شانس را برای قبولی در تمام دانشگاه‌ها می دهد.
در مثال بالا، بالاترین نمره تافل در نمودار من 100 است (برای دانشگاه های نیویورک و کلمبیا). این به این معنی است که برای قبولی در تافل باید حداقل 100 نمره کسب کنم.
پس باید برنامه ریزی خود را بر این اسا، انجام دهم. در ابتدا باید به دنبال دانلود کردن نمونه سوالات واقعی تافل باشید که خوشبختانه از لینک زیر امکان دانلود  toefl tpo 1 54 برای ویندوز  وجود دارد.

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای ویندوز

1. لینک مدیا فایر ویندوز 64
رمز: N3K6-TPP9-555T

2. لینک مدیا فایر ویندوز 32
رمز: N3K6-TPP9-555T
اگر حجم آزمون ها برای دانلود کردن بسیار بالا است و زمان زیادی از شما می برد، نگران نباشید می توانید با عضویت در املیکیشن ما نه تنها به toefl tpo 1 54 بلکه به جدیدترین ازمون های تی پی او تافل ۲۰۲۲ دسترسی داشته باشید. در اپلیکیشن ما می توانید به صورت انلاین از نسخه ۱ تا ۷۴ تی پی او آزمون بدهید و با نمونه سوالات واقعی آن، تمرین کنید.
در ادامه به شما می گوییم که چطور در ۸ مرحله به نمره تافل بالاتر از ۱۱۰ دست پیدا کنید.

کسب نمره تافل بالاتر از ۱۱۰ با دانلود toefl tpo 1 54

همانطور که در بالا توضیح دادیم، نمره قبولی برای تافل بسته به دانشگاهی که برای آن درخواست می دهید متفاوت است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که به نمره هدف خود در روز آزمون اصلی خواهید رسید؟ هشت مرحله زیر را دنبال کنید تا شانس خود را برای قبولی در تافل افزایش دهید.

مرحله 1: از طریق دانلود toefl tpo 1 54 با فرمت تافل آشنا شوید

دانستن فرمت تافل کلید موفقیت در روز آزمون است. برای بررسی اصول ساختاری آزمون و سوالاتی که مطرح می شود و همچنین نحوه نمره گذاری آن زمان بگذارید. یکی از بهترین روش هایی که می تواند به شما کمک کند با فرمت ازمون آشنا شوید، شرکت در آزمون های شبیه سازی شده تافل است.
به طور کلی ساختار تافل به این صورت است:

بخش

ترتیب آزمون

زمان

تعداد سوالات

نمره

Reading

1

60-80 دقیقه*

36-56 سوال*

0-30

Listening

2

60-90 دقیقه*

34-51 سوال *

0-30

Speaking

3

20 دقیقه

6 سوال

0-30

Writing

4

50 دقیقه

2 سوال

0-30


*در بخش  Reading و Listening ممکن است با سوالات تجربی اضافی مواجه شوید که باعث افزایش زمان و تعداد سوالات شما برای آن بخش می شود.
همچنین باید هر بخش تافل را با جزئیات بیشتری بشناسید و بدانید که در بخش‌های Reading، Listening، Speaking و Writing چه سوالاتی مطرح می شود بنابراین توصیه می کنیم toefl tpo 1 54 را دانلود کرده و شروع به تمرین کردن با آنها کنید..

مرحله 2: در یک ازمون تی پی او کامل آنلاین شرکت کنید و نمره اولیه خود را بسنجید 

برای طراحی یک برنامه مطالعاتی تافل خوب و در نهایت قبولی در تافل، باید نمره اولیه خود را بسنجید. نمره اولیه برعکس نمره هدف است در حقیقت نمره ای است که قبل از انجام هر مطالعه ای برای آمادگی تافل باید با دانستن آن شروع می کنید.
ساده ترین راه برای یافتن نمره اولیه خود، شرکت در یک آزمون تمرینی کامل تافل است. آزمون های رسمی که با دانلود toefl tpo 1 54 در دسترس شما ست، ایده آل هستند زیرا واقع بینانه ترین سوالات تمرینی را دارند و از ساختاری مشابه فرمت آزمون استفاده می کنند.
خوشبختانه برای شرکت در یک آزمون تی پی او به صورت آنلاین نیازی نیست حتما کل تی پی او هارا دانلود کنید. شما می توانید به راحتی با عضویت در اپلیکیشن سایت ما به tpoهای نسخه ۷۴تایی دسترسی داشته باشید و با هر یک از آنها آزمون ازمایشی اولیه خود را انجام دهید.
فقط مطمئن شوید که یک محیط واقعی آزمون تافل را ایجاد کرده اید: کاغذ های اصافی را جمع کنید، یک اتاق کمی پر سر و صدا پیدا کنید . اتاق آزمون احتمالا با رسیدن آزمون دهندگان به بخش Speaking کمی پر سر و صدا می شود و قبل از شروع بررسی کنید که هدفون و میکروفون شما به درستی کار می کنند. 
حالا می توانید یکی از آزمون ها مثلا tpo52 یا tpo65 را انتخاب کرده و شروع به آزمون دادن کنید. به زمانبندی کاملا پایبند باشد. 
پس از اتمام آزمون و دریافت نمرات خود برای هر بخش، آنها را یادداشت کنید. نمره کل تافل شما نمره اولیه تان خواهد بود. 

مرحله 3: تعداد ساعاتی که برای مطالعه نیاز دارید، محاسبه کنید

با استفاده از نمرات اولیه و هدف خود، اکنون می توانید بفهمید که برای رسیدن به نمره هدف تافل به چند ساعت مطالعه نیاز دارید.
در جدول زیر تخمین‌ ما از تعداد ساعاتی که برای هر بخش تافل نیاز دارید تا 1 نمره پیشرفت کنید، آورده شده است. توجه داشته باشید که اینها برآوردهای تقریبی هستند - ساعات مطالعه دقیق متفاوت است.

بخش

تعداد ساعات مطالعه برای 1 نمره افزایش

Reading

6-8

Listening

6-8

Speaking

15*

Writing

6-8


*بهبود نمره اسپیکینگ معمولاً دو برابر زمان آماده سازی برای سایر مهارت ها طول می کشد، بنابراین مطمئن شوید که زمان خود را به طور مناسب تقسیم کنید.

چطور نمره تافل مورد نیاز خود را محاسبه کنید؟

نمره اولیه خود را از امتیاز هدف تان کم کنید. این به شما می گوید که در مجموع چند نمره باید بهبود ببخشید. برای مثال، اگر نمره پایه من 92 و امتیاز هدف من 100 بود، برای رسیدن به امتیاز هدفم به 8 نمره نیاز داشتم.
در مرحله بعد، تعداد نمراتی را که باید برای هر بخش بهبود دهید، تخمین بزنید. از آنجایی که من باید نمره کل تافل خود را 8 نمره افزایش دهم، می توانم در هر بخش 2 نمره بیشتر کسب کنم. بنابراین، من باید حداقل 66 ساعت مطالعه کنم:
 2(6) + 2(6) + 2(15) + 2(6) = 66.
در پایان، می توانید این نمرات را هر طور که می خواهید تقسیم کنید. به عنوان مثال، اگر می‌خواستم پیشرفت بیشتری در نمره ریدینگ خود داشته باشم، می‌توانستم در عوض ۳ نمره بیشتر در آن مهارت و فقط ۱ نمره بیشتر در رایتینگ کسب کنم.

 

چطور با دانلود و تمرین نمونه سوالات toefl tpo 1 54 نمره تافل بالای 110 بیاوریم؟

 

مرحله 4: یک برنامه مطالعاتی تهیه کنید ازمون های toefl tpo 1 54 را در آن بگنجانید

اکنون که می دانید برای تافل به چند ساعت (تقریبی) نیاز دارید، وقت آن است که یک برنامه مطالعاتی تهیه کنید.
مدت زمان مطالعه شما برای تافل عمدتاً به تاریخ آزمون شما بستگی دارد. در حالت ایده آل، شما سه تا شش ماه زمان مطالعه قبل از آزمون خود خواهید داشت. این به طور کلی باید زمان کافی برای شما باشد تا بتوانید بدون مشکل در تمام ساعات مطالعه خود بگنجانید.
ساعات مطالعه خود را طوری تقسیم کنید که برای هر هفته تعداد تقریبی ساعات مطالعه داشته باشید. به عنوان مثال، فرض کنید من باید در کل 66 ساعت مطالعه کنم و سه ماه تا تاریخ آزمونم فرصت دارم. این بدان معناست که من باید حدود پنج ساعت و نیم در هفته مطالعه کنم تا بتوانم به گل خود برسم.
به یاد داشته باشید که لازم نیست هر هفته یک جلسه کامل مطالعه کنید. می توانید زمان خود را به گونه ای تقسیم کنید که در یک روز چند ساعت و در روز دیگر چند ساعت مطالعه کنید. در نهایت، کاری را انجام دهید که برای شما بهتر است!

مرحله 5: از منابع با کیفیت بالا مثل toefl tpo 1 54 برای یادگیری و تمرین استفاده کنید

هنگامی که شروع به مطالعه برای تافل کردید، از بهترین منابع موجود برای استفاده حداکثری از آمادگی خود استفاده کنید. شما در درجه اول از دانلود toefl tpo 1 54 برای مطالعه محتوا، آشنایی با قالب آزمون و تمرین آنچه یاد گرفته اید استفاده خواهید کرد.
همیشه با منابع رسمی تافل یعنی منابع منتشر شده توسط ETS شروع کنید، زیرا اینها بهترین گزینه برای محتوای معتبر تافل و سوالات تمرینی هستند.
آزمون های آنلاین تی پی او (TPO) آزمون های واقعی و قبلی تافل هستند و از رابط کاربری و محدودیت های زمانی مشابه آزمون واقعی استفاده می کنند. در اپلیکیشن سایت ما تمامی ازمون ها از نسخه ۱ تا ۷۴ موجود است که می توانید طبق فرمت ازمون اصلی به صورت زمانبندی شده در آنها شرکت کنید.
در نهایت، می توانید هریک از مهارت هایی که نمره کمتری دریافت کردی را به طور جداگانه انتخاب کنید و با نمونه سوالات تی پی او آن بدون زمانبندی تمرین کنید.
 در نرم افزار شبیه ساز ما به tpoهای نسخه ۷۴ تایی دسترسی دارید که منابع کافی برای یادگیری هر یک از مهارت ها در اختیار شما قرار می دهد.
پیشنهاد می کنیم ۸ آزمون را برای اینکه بتوانید دو ماه قبل از تاریخ ازمون اصلی، هر هفته یک آزمون کامل بدهید کنار بگذارید مثلا می توانید toefl tpo 66 7 را برای شرکت در آزمون زمانبندی شده در نظر بگیرید. بنابراین شما ۶۵ تی پی او تافل خواهید داشت که می توانید با نمونه سوالات هر یک از مهارت های اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ آنها تمرین کنید.

مرحله 6: بر استراتژی های کلیدی مسلط شوید

علاوه بر یادگیری محتوا، باید هم استراتژی های آمادگی آزمون و هم تست زدن را تمرین کنید. استراتژی ها به شما می آموزند که چگونه با مشکلات برخورد کرده، زمان خود را مدیریت کنید و اعتماد به نفس داشته باشید. بنابراین، دانستن آنها شانس بیشتری برای کسب نمره قبولی تافل در روز آزمون به شما می دهد.
در ادامه برخی از بهترین نکات و استراتژی های تافل که به کسب نمره بالاتر در هر بخش کمک می کند، آورده شده است:

بخش خواندن (reading)

لغات رایج تافل را حفظ کنید
استراتژی خواندن متن را انتخاب کنید. اگر این استراتژی ها را نمی دانید مقاله " چطور با تمرین تی پی او ریدینگ TPO Reading، مدیریت زمان پاسخگویی به سوالات بخش ریدینگ تافل را یاد بگیریم؟" را مطالعه کنید.
از سرنخ‌های متن در پاراگراف ها برای کشف معانی کلمات ناآشنا استفاده کنید
روی کلیپ های صوتی به اندازه کافی یادداشت بردارید
با زمانبندی جلو بروید— حدود 20 دقیقه را برای هر متن و پاسخ به سوالات آن اختصاص دهید
از سوالات دشوار بگذرید و اگر وقت کردید به آنها بازگردید
از استراتژی حذف کردن برای محدود کردن پاسخ های خود استفاده کنید

بخش شنیدن (listening)

با دانلود toefl tpo 1 54 به انواع لهجه های انگلیسی، از جمله آمریکای شمالی، بریتانیایی و استرالیایی گوش دهید
روی کلیپ های صوتی به اندازه کافی یادداشت بردارید
از استراتژی حذف برای محدود کردن پاسخ های خود استفاده کنید
به کلیپ های صوتی که دوباره پخش می شود با دقت بیشتری توجه کنید

بخش صحبت كردن (speaking)

مکالمه انگلیسی را با شرکت در ازمون تی پی او تافل تمرین کنید و درخواست تصحیح پاسخ خود را برای ما ارسال کنید تا اشکالات شما را مشخص کنیم.
تلفظ خود را بهتر کنید
صحبت های خود را ضبط کنید و به آنها گوش بدهید تا اشکالات خود را پیدا کنید

بخش نوشتن (writing)

با دانلود toefl tpo 1 54 تمرینات بخش نوشتن را به صورت زمان بندی شده، تمرین کنید
کلمات ربط و اصطلاحات رایج را به خاطر بسپارید
روی کلیپ صوتی به اندازه کافی یادداشت بردارید (برای سوال ترکیب)
طرح کلی مقالات خود را بنویسید

نکات عمومی

به همه سوالات پاسخ دهید - هیچ نمره منفی برای پاسخ های نادرست وجود ندارد!
سوالات را بخوانید و به نزدیک ترین گزینه، پاسخ دهید
چک نویس خود را تمیز و مرتب نگه دارید تا در صورت نیاز به راحتی به نکته های یادداشت شده خود مراجعه کنید
از استراحت 10 دقیقه ای خود برای بلند شدن، راه رفتن و حرکات کششی استفاده کنید
خونسرد باشید و استرس خود را کاهش دهید!

مرحله 7: نقاط ضعف تان را در ازمون های تمرینی تی پی او toefl tpo 1 54 هدف قرار دهید

مهم است که روی نقاط ضعفی که پس از شرکت در یک ازمون تمرینی کامل تی پی او مشخص شده اند، تمرکز کنید، زیرا این موارد احتمالاً نمره شما را در روز آزمون پایین می آورند. زمانی را صرف مرور مفاهیم دشوار، حل سوالات تمرینی و تمرین استراتژی های مختلف کنید.
به عنوان مثال، اگر در تلاش برای به دست آوردن نمره اسپیکینگ بالا هستید، باید زمان بیشتری از مطالعه خود را به بهبود مهارت های زبان انگلیسی تان اختصاص دهید. استراتژی های اصلی شامل صحبت با انگلیسی زبانان بومی، ضبط صدای خود و ارزیابی پاسخ‌هایتان و تمرین تلفظ می‌شود.
هرچه بیشتر نقاط ضعف تان را تقویت کنید، تافل برای شما آسان تر خواهد بود و نمره بالاتری کسب خواهید کرد.

مرحله 8: با شرکت در یک ازمون تی پی او کامل دیگر، پیشرفت خود را پیگیری کنید

مرحله آخر این است که پیشرفت خود را بررسی کنید تا بتوانید ببینید که آیا در حال بهبود هستید یا خیر. بهترین راه برای ردیابی پیشرفت‌های تان، شرکت در آزمون‌های تمرینی کامل تافل (در حالت ایده‌آل، آزمون‌های رسمی تی پی او نسخه ۷۴ تایی) است. 
هفته ای یک بار، در یک آزمون TOEFL tpo در شرایط واقعی آزمون شرکت کنید. به این ترتیب شما یک شاخص دقیق از میزان مهارت خود، نمره ای  که می گیرید و مهارت هایی را باید بهبود بخشید، دریافت خواهید کرد.
اگر نمی‌خواهید برای شرکت در یک آزمون تی پی او هزینه بپردازید، می توانید لینک دانلود زیر را برای مک بوک  امتحان کنید. 

دانلود تی پی او جدید 1 تا 74 برای مک

3. لینک مدیا فایر مک 

این تست ها، بسیار با کیفیت هستند و واقعی ترین شاخص برای ارزیابی توانایی های تافل شما می باشند اما دانلود یکجای همه آنها حجم بسیار زیادی دارد، بنابراین، توصیه می کنیم با عضویت در اپلیکیشن آکادمی زبان شایسته در یک محیط شبیه سازی شده بدون نیاز به دانلود هیچ فایلی، در هر یک از آزمون های toefl tpoاز ۱ تا ۷۴ به انتخاب خودتان شرکت کنید.
اینکه چند وقت یکبار پیشرفت خود را بررسی می کنید بستگی به مدت زمان مطالعه شما دارد. من توصیه می کنم در ابتدای آمادگی خود یک آزمون تمرینی کامل تی پی او را انجام دهید (برای دریافت نمره اولیه خود) و بقیه آزمون ها را به صورت دوره ای (حداقل هفته ای یکبار) در طول آمادگی خود انجام دهید. 
با عضویت در اپلیکیشن ما به تمام تی پی او های نسخه ۷۴ تایی دسترسی دارید و می توانید هر زمان که نیاز داشتید با هر یک از آنها به صورت آنلاین تمرین کنید. همچنین ما امکانی را فراهم کردیم تا ازمون ها را به تفکیک مهارت ها نیز در اختیار داشته باشید. بنابراین، می توانید مهارت لیسنینگ، ریدینگ، اسپیکینگ یا رایتینگ را انتخاب کرده و سپس به نمونه سوالات تی پی او همان مهارت پاسخ بدهید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!