آموزش آنلاین تافل رایگان با آزمون های TPO

زمان مطالعه : 10 دقیقه | منتشر شده در: 1401/10/05

آیا می‌خواهید بدانید چگونه آموزش آنلاین تافل رایگان به شما کمک می‌کند تا نمره بالایی در تافل کسب کنید؟ پیش از پاسخ به این سوال بهتر است به 2 مشکل بزرگی که داوطلبین هنگام آمادگی برای آزمون تافل دارند، بپردازیم.
اولین مشکل بزرگی که داوطلبین هنگام آماده شدن برای تافل با آن مواجه می‌شوند این است که برای آزمون تافل با استفاده از منابع و آموزش آنلاین تافل رایگان مطالعه می‌کنند، اما پیشرفت چندانی نمی بینند.
مشکل دوم این است که تاریخ آزمون به زودی فرا می‌رسد، اما شما مطمئن نیستید که نمره مورد نیاز خود را کسب خواهید کرد.
اگر یک یا هر دوی این مشکلات را دارید، تنها نیستید .بسیاری از داوطلبین برای غلبه بر این مشکلات تلاش می‌کنند، خبر خوب این است که راه حل آنها دشوار نیست، و ما قصد داریم در این مقاله به شما نشان دهیم که چقدر ساده می‌توانید با آموزش آنلاین تافل رایگان نمره تافل خود را بهبود ببخشید.

راهنمای 3 مرحله ای آموزش آنلاین تافل رایگان 

ساده ترین روش آموزش آنلاین تافل رایگان، تمرین با آزمون های آزمایشی تافل، دانلود منابع آنلاین تافل و تمرین با نمونه سوالات واقعی تافل است. تمام این منابع  به شما کمک می‌کند در مسیر خود بمانید و مطمئن شوید که به اندازه کافی برای رسیدن به امتیاز هدف خود پیشرفت کرده اید.
حتما می‌پرسید چطور به این منابع آموزش آنلاین تافل رایگان دسترسی داشته باشید؟ پاسخ بسیار ساده است. با عضویت در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته به راحتی می‌توانید به تمام آنها دسترسی پیدا کنید.
در اپلیکیشن ما بخش های مختلفی طراحی شده که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:
آزمون های TPOتافل از ۱ تا ۷۴
منابع و کتاب‌ها
تمرین های گام به گام
آزمون های تافل هوم ادیشن
ترجمه متن ریدینگ تمامی تی پی او های نسخه ۷۴ تایی
و غیره
پس از اینکه در سایت ثبت نام کنید می‌توانید از تمام بخش های نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید.
اما برای موفقیت در آزمون فقط دسترسی داشتن به منابع و نمونه سوالات کافی نیست، شما باید بتوانید به درستی از این منابع استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. 
بهترین روش استفاده از منابع آموزش آنلاین تافل رایگان، پیروی از سه مرحله زیر است: 

مرحله 1

در یک آزمون ماک تافل شرکت کنید تا بفهمید در کدام مهارت‌ها بیشترین مشکل را دارید. مطمئن شوید که بخش‌های لیسنینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و ریدینگ تافل را مرور کرده‌اید. تنها راه برای بهبود نمرات در هر بخش از تافل، دریافت بازخورد دقیق درباره اشتباهاتتان و تمرین کردن بیشتر برای رفع آنها است.
توصیه می‌کنیم به عنوان اولین تمرین، در یکی از آزمون های TPOانلاین تافل ما به صورت زمانبندی ی شده شرکت کنید. پس از اتمام ازمون گزارش نمرات بخش ریدینگ و لیسنینگ بلافاصله در اختیار شما قرار می‌گیرد. اما برای بخش های اسپیکینگ و رایتینگ باید درخواست تصحیح پاسخ‌ها را برای ما ارسال کنید تا اساتید ما آنها را بررسی کرده و نتیجه را در حساب کاربریتان گزارش دهند.

مرحله 2

پس از دریافت گزارش نمرات آزمون ازمایشی که انجام دادید به دقت سوالاتی که اشتباه پاسخ داده اید را بررسی کنید و سعی کنید تمرینات مرتبط با آنها را انجام دهید.
در نرم افزار شبیه ساز ما، می‌توانید نمونه سوالات بیشتری از بخش های مختلف تافل را به صورت جداگانه تمرین کنید و مهارت‌ها، نکات و استراتژی‌های لازم را برای بهبود نقلط ضعف خود بیاموزید. 

مرحله 3

پس از حدود 5 تا 7 روز تمرین، مجددا در یک ازمون انلاین شبیه سازی شده مثلا TPO 52شرکت کنید و مراحل 1 تا 3 را دوباره انجام دهید:
در یک آزمون ماک تافل جدید شرکت کنید، 
نتایج را تجزیه و تحلیل کنید، 
مهارت های مورد نیاز برای بهبود نقاط ضعف خود را تقویت کنید. 
این مراحل را تا زمانی تکرار کنید که پس از شرکت در آزمون آزمایشی زمانبندی شده تافل، نمره بالاتر از حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاه مورد نظرتان کسب کنید.

چرا آموزش آنلاین تافل رایگان برای کسب نمرات هدف بسیار مهم است؟

تمام اساتید معتقدند که قبل از شرکت در آزمون تافل iBT  حتما باید در یک آزمون شبیه سازی شده تافل شرکت کنید. اما چرا چنین توصیه ای به همه داوطلبین می‌شود؟ 4 دلیل اصلی که ازمون های آنلاین شبیه سازی شده تافل را به بهترین آموزش های رایگان تبدیل می‌کند، عبارتند از:

اعتماد به نفس کلید کاهش استرس است

ساختار یک آزمون تمرینی تافل دقیقا مطابق با آزمون اصلی شامل همان چهار مهارت می‌شود: ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ.
بنابراین، شرکت در یک آزمون ازمایشی، به خصوص TPO های تافل، مانند شرکت در یک آزمون رسمی است. این تجربه به شما کمک می‌کند در طول امتحان واقعی خود احساس راحتی و آرامش داشته باشید. استرس بزرگترین دلیلی است که باعث می‌شود آزمون دهندگان با سطح زبان انگلیسی بالا به نمرات مورد نظر خود دست پیدا نکنند. با شرکت در آزمون تافل اصلی بدون آمادگی های لازم، به احتمال زیاد به خاطر اشتباهات کوچکی که آنها را نادیده گرفته اید، دچار استرس می‌شوید. عدم آشنایی با ساختار و فرمت ازمون نیز به افزایش استرس شما منجر می‌شود که باید هرطور شده از آن پیشگیری کنید. 
مهمترین مزیت آموزش آنلاین تافل رایگان و شرکت در آزمون های شبیه سازی شده، کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس شما در روز ازمون تافل واقعی است.

برای کسب نمره بالا در تافل باید به آزمون دادن در مدت زمان طولانی عادت کنید

آزمون تافل iBT بسیار طولانی است و در واقع حدود 4.5 ساعت طول می‌کشد و شما فقط یک 10 دقیقه استراحت قبل از شروع بخش اسپیکینگ خواهید داشت. بنابراین، در کنار آشنایی با ساختار تافل، شرکت در آزمون‌های تمرینی تافل زمان‌بندی شده و کامل مانند تی پی او های نسخه ۷۴تایی به شما کمک می‌کند بدن و ذهن خود را برای شرکت در کل آزمون تافل آماده کنید. 
تمرین دادن بدن و ذهن تان برای مسلط ماندن و تمرکز کردن روی پاسخگویی به سوالات در کل ازمون تافل مستلزم تمرین در محیطی کاملا شبیه به روز ازمون است. اگر می‌خواهید در روز آزمون برای نشستن طولانی مدت در یک مکان و پاسخگویی به سوالات پشت سر هم دچار مشکل نشوید، حتما باید در آموزش انلاین تافل رایگان شرکت کرده و تمرین کنید.

آشنایی با سطح دشواری سوالات در آمادگی تافل مهم است

یافتن مطالب آموزش آنلاین تافل رایگان مشابه آزمون رسمی تافل آسان نیست. کیفیت سوالاتی که تمرین می‌کنید مهم است و اهمیت زیادی دارد. اگر سوالات آسان را تمرین کنید، به خصوص در بخش ریدینگ و لیسنینگ ضعیف عمل خواهید کرد. منابع انلاین متعددی برای تمرین مهارت های تافل به صورت آنلاین وجود دارد شما می‌توانید از سایت نشنال جئوگرافیک، مقالات آکادمیک از وب سایت های دانشگاه‌ها، و سخنرانی های ویدیویی در سایت TED  مطالب مناسبی برای تمرین مهارت های خود پیدا کنید، اما هیچ یک از آنها از نظر سختی و فرمت سوالات، به ازمون تافل اصلی شبیه نیستند. 
بهترین منبع آموزش آنلاین تافل رایگان باید به شما آنچه در آزمون رسمی تافل تجربه خواهید کرد را نشان دهد. به همین دلیل، برای آمادگی تافل خود نباید فقط به منابع غیر رسمی اکتفا کنید. بهترین منبع تمرین انلاین شما، ازمون های تی پی او تافل است که توسط سازمان ای تی اس به عنوان نمونه سوالات رسمی آزمون منتشر می‌شود. برای شرکت در این ازمون‌ها که تاکنون ۷۴ مورد از آنها منتشر شده می‌توانید در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته عضو شده و به صورت آنلاین در هر یک از ازمون‌ها شرکت کنید.

تعیین نقاط ضعف برای نمره بالای تافل بسیار مهم است

ازمون های ازمایشی تافل به این دلیل بهترین آموزش آنلاین تافل رایگان شناخته می‌شوند که یک راه عالی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف شما هستند. همانطور که اشاره کردیم، چهار مهارت در آزمون تافل سنجیده می‌شود: ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ، و رایتینگ، هر بخش از ازمون که نقطه ضعف شما محسوب شود می‌تواند دلیل عدم موفقیت و نرسیدن نمره کل تافل به نمره مورد نظرتان باشد. با شرکت در ازمون های ماک تافل ، می‌توانید این نقاط ضعف را تشخیص داده و بهبود بخشید و به طور قابل توجهی شانس خود را برای کسب نمره بالا در تافل افزایش دهید.

آموزش آنلاین تافل رایگان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

همانطور که گفتیم بهترین آموزش آنلاین تافل رایگان، شرکت در آزمون تمرینی شبیه سازی شده با نمونه سوالات واقعی است که باید شرایط زیر را برآورده کند:
تمام قسمت‌ها و کلیپ های صوتی از نظر سختی، طول و سبک شبیه به تافل رسمی باشد.
فرمت و ساختار آن با آزمون رسمی تافل یکسان باشد.
پس از ازمون، نمره تمامی مهارت‌ها گزارش شود.
نمره ارائه شده همراه با پاسخنامه باشد.
رابط آزمون با رابط رسمی آزمون تافل یکسان باشد.
نکات و توضیحات مربوط به پاسخ‌ها ارائه شده باشد.
آموزش واژگان گنجانده شده باشد.
به طور خلاصه، یک آزمون تمرینی خوب تافل می‌تواند معتبرترین تجربه آزمون ممکن را در اختیار شما قرار دهد و نکات، آموزش و پاسخ‌های بیشتری را برای کمک به شما در بهبود و یادگیری بهتر ارائه دهد.

 

آموزش آنلاین تافل رایگان با آزمون های TPO

چه زمانی و در چند آزمون انلاین تافل رایگان باید شرکت کنم؟

پاسخ ساده است هرچقدر بیشتر، بهتر. با این حال، ازمون های ازمایشی تافل تنها منبع تمرینی شما نیستند، اما به طور کلی بهتر است قبل از برنامه ریزی برای مطالعه تافل، در یک آزمون ماک شرکت کنید که به شما کمک می‌کند تا بسنجید در چه مهارت هایی مشکل دارید. در مرحله بعد، باید بفهمید که چقدر زمان قبل از تاریخ آزمون در اختیار دارید و در چند تست تمرینی باید شرکت کنید.
به طور معمول، داوطلبین باید 3 تا 6 ماه فرصت داشته باشند تا با آموزش آنلاین تافل رایگان برای تافل آماده شوند. برخی از داوطلبین ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشند. اگر بیش از 3 ماه برای مطالعه منابع تافل فرصت دارید، می‌توانید حداقل در 6 آزمون ازمایشی شبیه سازی شده شرکت کنید اما اگر کمتر از 3 ماه فرصت دارید، همچنان به شما توصیه می‌کنیم حداقل در 4 آزمون تی پی او تافل شرکت کنید.
در ادامه یک برنامه مطالعه با توجه به تعداد تست های تمرینی که در بازه های زمانی مختلف آماده سازی تافل می‌توانید در آنها شرکت کنید را ارائه داده ایم:

زمان آماده سازی

تعداد آزمون های عملی تافل

1 ماه

1 آزمون شبیه سازی شده در ابتدای آمادگی برای تشخیص سطح مهارت پایه شما

2 تست تمرینی در هفته 2 و هفته 3

1 تست تمرینی در هفته 4

2 ماه

1 آزمون ازمایشی تافل در ابتدای آمادگی برای تشخیص سطح مهارت پایه شما

3 تست تمرینی در هفته 3، هفته 5، هفته 7

1 آزمون تمرینی در هفته آخر آمادگی شما

3 ماه

1 آزمون ماک تافل در ابتدای آمادگی برای تشخیص سطح مهارت پایه شما

4 تست تمرینی در هفته 3، هفته 5، هفته 8، هفته 10

1 آزمون ازمایشی در هفته آخر آمادگی شما

4 ماه

1 تست TPO در ابتدای آمادگی برای تشخیص سطح مهارت پایه شما

5 تست ازمایشی شبیه سازی شده در هفته 3، هفته 6، هفته 9، هفته 12، هفته 14

1 آزمون انلاین تمرینی در هفته آخر آمادگی شما

5 ماه

1 آزمون تی پی او در ابتدای آمادگی برای تشخیص سطح مهارت پایه شما

6 تست انلاین شبیه سازی شده در هفته 3، هفته 6، هفته 9، هفته 12، هفته 14، هفته 17

1 آزمون ماک تافل در پایان آمادگی شما

6 ماه

1 آزمون آزمایشی تافل در ابتدای آمادگی برای تشخیص سطح مهارت پایه شما

7 تست انلاین شبیه سازی شده در هفته 3، هفته 6، هفته 9، هفته 12، هفته 15، هفته 19، هفته 22

1 آزمون ماک در هفته آخر آمادگی شما

بهترین نمونه سوالات برای آموزش آنلاین تافل رایگان کدام است؟

آزمون های TPO  بهترین منابع آموزش آنلاین تافل رایگان هستند زیرا همان آزمون های رسمی تافل بودند که دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. در حال حاضر ۷۴ نسخه از آنها با شماره های TPO1، TPO2 و غیره وجود دارد و هر ساله چهار عدد از آنها در وب سایت ETS  منتشر می‌شود. 
هر تست TPO  در سایت ای اس ۴۵ دلار آمریکا هزینه دارد که به عنوان یک منبع آموزش آنلاین تافل رایگان بسیار گران است. همچنین با یکبار پرداخت، فقط یک بار می‌توانید در آزمون شرکت کنید. پس از اتمام یک آزمون، باید آزمون دیگری را دوباره خریداری کنید، حتی اگر تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید پاسخ به سوالات اشتباه ازمونی باشد که قبلا آن را انجام داده اید.
اما نگران نباشید، در اپلیکیشن آکادمی آنلاین زبان شایسته امکانی را فراهم کردیم که می‌توانید به صورت رایگان به تمامی سوالات تی پی او نسخه ۷۴ تایی دسترسی داشته باشید و به دو حال زمانبندی شده و بدون زمانبندی در آنها شرکت کنید.
پس فرصت را از دست ندهید و برای شروع آمادگی تافل و دریافت منابع آموزش آنلاین تافل رایگان در این نرم افزار ما ثبت نام کنید.


نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!