Marketing advice for new businesses

مشاوره بازاریابی برای کسب و کارهای جدید

Marketing advice for new businesses

 

If you’re setting up your own business, here’s some advice on getting <strong>customers</strong>.
اگر در حال راه اندازی کسب و کار خود هستید، در ادامه چند توصیه برای جذب <strong>مشتری</strong> وجود دارد.

 

<strong>Know</strong> where your customers look. 
<strong>بدانید</strong> نگاه مشتریان شما به کدام جهت است

Your customers aren’t <strong>necessarily</strong> where you think they are.  
مشتریان شما <strong>لزوماً</strong> جایی که فکر می کنید، حضور دارند، نیستند.

So if you‘re advertising where they’re just not looking, it’s <strong>wasted</strong> money.  
بنابراین اگر در جایی تبلیغ می کنید که مشتریان تان به دنبال آن نیستند، پول تان <strong>هدر</strong> رفته است.

That’s why it pays to do a bit of <strong>research</strong>. Every time someone contacts your company, ask them where they found out about you.  
به همین دلیل است که باید کمی <strong>تحقیق</strong> کنید. هر بار که شخصی با شرکت شما تماس می گیرد، از آنها بپرسید که از کجا با شما آشنا شده اند.

And act on this information so you’re <strong>advertising</strong> in the right places.
و بر اساس این اطلاعات عمل کنید تا در مکان های مناسبی <strong>تبلیغ</strong> کنید.

 

Always think like a customer. 
همیشه مثل یک مشتری فکر کنید

What makes your customers tick? Find out, and you’re halfway to saying the <strong>right</strong> things in your advertising.  
چه تبلیغاتی باعث می شود مشتریان تان شما را تایید کنند؟ این موارد را پیدا کنید به این ترتیب نیمی از راه را برای گفتن چیزهای <strong>درست</strong> در تبلیغات خود طی کرده اید.

So take the time to ask them. A simple phone or email survey of your own customers, politely asking why they use you, what they really like and what they don’t, is invaluable.
پس وقت بگذارید و از آنها بپرسید. یک نظرسنجی ساده تلفنی یا ایمیلی از مشتریان خود که مودبانه از آنها بپرسید چرا از خدمات یا محصولات شما استفاده می کنند، واقعاً چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند، بسیار ارزشمند است.

 

<strong>Make sure</strong> customers know you’re there. 
<strong>مطمئن شوید</strong> که مشتریان می دانند شما آنجا هستید

If a customer can‘t see you, they can‘t buy from you.  
اگر مشتری نتواند شما را ببیند، نمی تواند از شما خرید کند.

There are loads of opportunities to promote your business — print, press, direct mail, telemarketing, email and the internet — and using a mix of these <strong>increases</strong> your chances of being seen (and remembered).
فرصت‌های زیادی برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد - چاپ، مطبوعات، پست مستقیم، بازاریابی تلفنی، ایمیل و اینترنت - و استفاده از ترکیبی از این فرصت‌ها شانس دیده شدن (و به یاد ماندن) شما را <strong>افزایش می‌دهد</strong>.

 

<strong>Ignore</strong> your customers and they’ll go away. 
اگر مشتریان خود را <strong>نادیده</strong> بگیرید، از دست خواهند رفت.

It sounds obvious, but companies who talk to their customers have much better retention rates than those that don’t, so it’s <strong>worth</strong> staying in touch.  
بدیهی به نظر می رسد، اما شرکت هایی که با مشتریان خود صحبت می کنند، نرخ حفظ مشتری بسیار بهتری نسبت به سایرین دارند، بنابراین <strong>ارزشش</strong> را دارد که با آنها در تماس باشید.

<strong>Capture</strong> your customers’ email addresses upfront.  
آدرس ایمیل مشتریان خود را از قدیم <strong>نگهدارید</strong>.

Follow up a transaction to check they’re happy with the service and, if possible, send them updates that are helpful, informative and <strong>relevant</strong>.
یک تراکنش را دنبال کنید تا مطمئن شوید که آنها از این سرویس راضی هستند و در صورت امکان، به روز رسانی های مفید، آموزنده و <strong>مرتبط</strong> را برای آنها ارسال کنید.

 

Know what works (and what doesn’t). 
بدانید چه چیزی نتیجه بخش است (و چه چیزی نیست)

Do what the professionals do, and measure all your advertising. That’ll tell you what you’re doing right — and where there’s room for <strong>improvement</strong>.
کاری را که حرفه ای ها انجام می دهند انجام دهید و همه تبلیغات خود را بسنجید. این کار به شما نشان می دهد که چه کاری را به درستی انجام می دهید - و کجا، نیاز به <strong>بهبود</strong> وجود دارد.

You never know, it might just throw up some information that could change your <strong>business</strong> for the better.
شما هرگز نمی توانید حدس بزنید، ممکن است این روش، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که می تواند <strong>کسب و کار</strong> شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.

 

Remember word-of-mouth: the best advertising there is. 
تبلیغات دهان به دهان را به خاطر بسپارید: بهترین نوع تبلیغات موجود است.

A recent survey found that <strong>consumers</strong> are 50% more likely to be influenced by word-of-mouth recommendations than by TV or radio ads.
 یک نظرسنجی اخیر نشان داده که <strong>مصرف کنندگان</strong>، 50 درصد بیشتر از تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی تحت تأثیر توصیه های دهان به دهان قرار می گیرند.

So your <strong>reputation</strong> is your greatest asset If your current customers are impressed with your company, they’ll be more inclined to recommend you to others.
بنابراین <strong>شهرت</strong> شما بزرگترین دارایی شماست. اگر مشتریان فعلی شما تحت تاثیر شرکت شما قرار گرفته اند، تمایل بیشتری به توصیه شما به دیگران دارند.

 On the flip side, if they experience bad <strong>service</strong> they probably won’t complain to you — but you can be sure they will to their friends.
از طرف دیگر، اگر <strong>خدمات</strong> بدی را تجربه کنند، احتمالاً از شما شکایت نخواهند کرد - اما می توانید مطمئن باشید که نزد دوستان خود از شما شکوه خواهند کرد.


Questions & answers

Questions 15-20

Complete the sentences below. Choose ONE WORD ONLY from the text for each answer. Write your answers in boxes 15—20 on your answer sheet.

  1. Some………………………………………………..will help you to discover the most effective places to advertise.
  2. A ……………………………………………… of your customers will show you how they feel about your company.
  3. A …………………………of forms of advertising will make it more likely that potential customers will find out about you.
  4. lf you can, provide customers with useful………………………………………………about your business.
  5. Measuring the effects of your advertising can give you …………………………………. that will improve your business.
  6. Success in finding new customers largely depends on your ………………………………………….

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!