How to achieve a better work-life balance

چگونه به تعادل بین کار و زندگی دست یابیم

How to achieve a better work-life balance

 

As more and more employees work from home full time and everyone has 24/7 access to email, balancing work and family may not seem like an easily <strong>attainable</strong> goal. 
از آنجایی که تعداد بیشتری از کارمندان از خانه به صورت تمام وقت کار می کنند و همه به صورت 24 ساعته به ایمیل دسترسی دارند، ایجاد تعادل بین کار و خانواده ممکن است هدفی <strong>آسان</strong> به نظر نرسد.

So how can you juggle the <strong>demands</strong> of both worlds? To get started there are some tips to help below. 
پس چگونه می توانید <strong>نیاز</strong><strong> های</strong> این دو جنبه را به چالش بکشید؟ برای شروع چند نکته که به شما کمک می کند در ادامه آورده شده است.

 

It’s easy to get sucked into habits that, make us less efficient without realizing it – like keeping your social media page open at work so you don’t miss something ‘important’. Draw up a list with all the activities that <strong>don’t</strong> <strong>enhance</strong> your life or career. 
درگیر شدن با عادت‌هایی که کارآمد بودن ما را کاهش می‌دهند – مانند باز نگه داشتن صفحه رسانه اجتماعی خود در محل کار تا چیزی «مهم» را از دست ندهیم- بدون اینکه متوجه باشیم، اتفاق می افتد. فهرستی از تمام فعالیت هایی که زندگی یا شغل شما را <strong>بهبود</strong> <strong>نمی</strong> <strong>بخشد</strong>، تهیه کنید.

Then minimize the time you <strong>spend</strong> on them. 
سپس زمانی را که <strong>صرف</strong> آنها می کنید به حداقل برسانید.

 

It’s hard to say no’, especially to a supervisor or loved one, but sometimes that powerful little word is <strong>essential</strong>. 
نه گفتن سخت است، به خصوص به یک بزرگتر یا یکی از عزیزان، اما گاهی اوقات این کلمه کوچک قدرتمند <strong>ضروری</strong> است.

Learn to use ‘no’ judiciously and it will become a <strong>powerful</strong> tool in balancing work and family. 
یاد بگیرید که از "نه" عاقلانه استفاده کنید و این به ابزاری <strong>قدرتمند</strong> در ایجاد تعادل بین کار و خانواده تبدیل خواهد شد.

 

Research shows that <strong>exercise</strong> helps you remain alert. 
تحقیقات نشان می دهد که <strong>ورزش</strong> به شما کمک می کند، هوشیار باشید.

Finding time to hit the gym may be hard, but it will ultimately help you get more things done because exercise really boosts energy and improves your ability to <strong>concentrate</strong>. 
پیدا کردن زمان برای رفتن به باشگاه ممکن است سخت باشد، اما در نهایت به شما کمک می کند کارهای بیشتری انجام دهید زیرا ورزش واقعا انرژی را افزایش می دهد و توانایی شما را برای <strong>تمرکز</strong> بهبود می بخشد.

 

Study after study shows that significant sleep deprivation <strong>affects</strong> your health and well-being. 
مطالعات متعددی نشان داده اند که کمبود خواب بر سلامت و رفاه شما <strong>تأثیر</strong> قابل توجهی  گذارد.

Exposure to electronics can significantly negatively impact your sleep, so try to <strong>unplug</strong> an hour before you go to sleep. 
قرار گرفتن در معرض وسایل الکترونیکی می تواند به طور قابل توجهی بر خواب شما تأثیر منفی بگذارد، بنابراین سعی کنید یک ساعت قبل از خواب آن را <strong>از برق بکشید</strong>.

 

What would you do if you had a <strong>whole</strong> day to yourself with no demands on your time? 
اگر یک روز <strong>کامل</strong> برای خودتان بدون اینکه به زمان نیاز داشته باشید، چه کار می کنید؟

While most people don’t have the luxury of a whole day dedicated to relaxation, constantly <strong>putting off </strong>that downtime and putting everyone’s needs before yours will wear you down. 
اکثر افراد این جاه طلبی را ندارند که یک روز کامل را به آرامش اختصاص دهند، دائماً این زمان استراحت را به <strong>تعویق می‌اندازند</strong> اما ترجیح دادن نیازهای دیگران بر نیازهای خودتان، شما را خسته می‌کند.

<strong>Pick</strong> a time to do something just for you. 
زمانی را برای انجام کاری فقط برای خودتان <strong>انتخاب کنید</strong>.

Even just a few minutes of ‘me time’ a day will help to <strong>recharge</strong> your batteries. 
حتی تنها چند دقیقه ،»وقت برای خودم» در روز به <strong>شارژ </strong><strong>شدن مجدد</strong> شما کمک می کند.

 

Don’t assume your family and manager are aware of your <strong>concerns</strong>. 
تصور نکنید که خانواده و مدیرتان از <strong>نگرانی</strong> های شما آگاه هستند.

If you feel you have to <strong>adjust</strong> your schedule to discover a better work-life balance, then voice that requirement. 
اگر احساس می کنید باید برنامه خود را <strong>تنظیم</strong> کنید تا تعادل بین کار و زندگی بهتری پیدا کنید، این نیاز را مطرح کنید.

If that means asking your boss for <strong>permission</strong> to leave a few minutes early once a week so you can hit that yoga class on the way home, do it. 
اگر این بدان معناست که از رئیس خود <strong>اجازه</strong> <strong>بخواهید</strong> که هفته ای چند دقیقه زودتر آنجا را ترک کنید تا بتوانید در راه خانه به کلاس یوگا بروید، این کار را انجام دهید.

 

All new habits require time to build, so if you find yourself sneaking your <strong>smartphone</strong> to bed, that’s okay. 
ایجاد عادات جدید نیاز به زمان دارد، بنابراین اگر خودتان را در وضعیتی می بینید که <strong>گوشی هوشمند </strong>خود را مخفیانه به رختخواب می برید، اشکالی ندارد.

Leave your phone downstairs tomorrow night. 
فردا شب گوشی خود را پایین تخت <strong>بگذارید</strong>.

Tiny steps are the key to finding that <strong>balance</strong>, so start small, and go from there. 
گام های کوچک کلید یافتن این <strong>تعادل</strong> هستند، بنابراین از کوچک شروع کنید و از آنجا پیش بروید.

Most of all, know your limitations and what works best for you; then decide what really matters, what advice you want to follow, and <strong>prioritize</strong>. <strong>
</strong>بیشتر از همه، محدودیت‌های خود را بشناسید و بدانید چه چیزی برای شما بهتر است. سپس تصمیم بگیرید که چه چیزی واقعا مهم است، چه توصیه ای را می خواهید دنبال کنید و <strong>اولویت بندی</strong> کنید.


Questions & answers

How to begin

  • Make a complete 21……………. of things that are not helpful and reduce involvement in them
  • Refuse some requests as this can be a useful 22 ……………. in gaining a better work-life balance

Things that cars help

  • Regular exercise
    – can increase 23 ……………. significantly
  • Sleep
        – insufficient sleep can make people ill
        – avoid focusing on 24 ……………. in the lead-up to bedtime

Issues that require attention

  • Those who see other people’s 25 ……………. as more important than their own will suffer
  • If the working day is too long, get 26 ……………. to shorten it occasionally
  • People should learn to recognise their own 27 …………….

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!