GRE Issue Topic 147

GRE Issue Topic 147

Topic:

Some people believe that the most important qualities of an effective teacher are understanding and empathy. Others believe that it is more important for teachers to be rigorous and demanding in their expectations for students.

Write a response in which you discuss which view more closely aligns with your own position and explain your reasoning for the position you take. In developing and supporting your position, you should address both of the views presented.

برخی معتقدند مهمترین ویژگیهای یک معلم تاثیرگذار درک و همدلی است. برخی دیگر معتقدند مهمتر است که معلمان در انتظاراتشان، از دانش آموزان جدی تر باشند.

پاسخی بنویسید که در آن بحث کنید کدام دیدگاه بیشتر با نظر شما همسو است و استدلال خود را برای این موضع گیری توضیح دهید. در توسعه و حمایت از موقعیت خود، باید به هر دو دیدگاه ارائه شده توجه کنید.

دیدگاه اول

  • معلمین نقش موثری در تربیت شاگردان شان دارند. آنها نباید فقط به فکر درس دادن باشند بلکه باید بتوانند دانش‌آموزان شان را درک کنند و برای آنها الگوی مناسبی باشند و بتوانند آنها را در زندگی راهنمایی کنند. بنابراین، درک و همدلی آنها برای دانش آموزان ضروری است.
  • معلمینی که دانش‌آموزان شان را دوست دارند و با آنها همدلی می‌کنند، در درس دادن نیز موفق تر هستند. چون دانش‌آموزان با آنها احساس نزدیکی بیشتری می‌کنند و بهتر به صحبت‌ها و راهنمایی‌های آنها توجه می‌کنند.
  • درس خواندن به خودی خود برای بچه ها یک وظیفه سنگین و تقریباً سخت است. اگر معلمین نیز در این میان بخواهند بیش از حد سخت‌گیری کنند و هیچ گونه همدلی با دانش آموزان نداشته باشند، آنها را از درس زده کرده و حتی ممکن است روی آینده آنها نیز تاثیر منفی بگذارند.
  • معلمین باید دروس را به نحوی آموزش دهند که دانش آموزان در آن مشارکت داشته باشند. این روش آموزشی باعث می‌شود دانش‌آموزان احساس کنند که معلمین نیز آنها را درک می کنند و طبق نیاز آنها دروس را ارائه می دهند.

دیدگاه دوم

  • مدارس برنامه های منظم و مشخصی برای تدریس دانش آموزان دارند و معلمین نیز باید از آن دستورالعمل‌ها پیروی کنند تا بتوانند طبق روش مشخص شده طی سال تحصیلی به دانش آموزان درس بدهند. اگر آنها فقط بخواهند از دانش آموزان پیروی کنند و به علایق و خواسته های آنها اهمیت بدهند و با آنها همدردی کنند ممکن است دانش آموزان به آن اندازه ای که باید در یادگیری دروس موفق نشوند.
  • دانش‌آموزان نیاز به یک راهنمایی مشخص طبق یک چهارچوب اصولی دارند تا بتوانند دروس یک سال تحصیلی را بگذرانند. هر چند معلمین باید با اخلاق و رفتار خود به نحوی دانش آموزان را جذب درس کنند اما نباید همدلی بیش از حد آنها موجب شود که دانش آموزان از دروس شان عقب بیفتند.
  • این دو دیدگاه با یکدیگر تناقضی ندارند. یک معلم هم می تواند با دانش آموزانش همدلی کند و هم در عین حال دروس را طبق دستورالعمل های مشخص شده پیش ببرد. اگر معلمین با دانش آموزان همدلی داشته باشند و آنها را درک کنند، دانش آموزان نیز بهتر با آنها همکاری کرده دروس را فرا می‌گیرند. در حقیقت، معلم به عنوان راهنمای دانشجویان باید به هر طریقی که می‌تواند به آنها کمک کند که در دروس شان موفق باشند.
  • تمام دانش‌آموزان به طور یکسان درس را فرا نمی گیرند. بنابراین، معلم باید با هر دانش‌آموز به شیوه خودش رفتار کند. برخی از دانش‌آموزان نیاز دارند که معلم آنها را درک کرده و با آنها همدلی داشته باشد و برخی دانش‌آموزان نیز باید با زور و اجبار به درس خواندن ترغیب شوند.

نظرات کاربران

هنوز نظری درج نشده است!